• Pàgina d'inici
  • L’Aprenentage-Servei
  • Els vídeos de les jornades
  • Programa
    • 1. Jornades – 25, 26 i 27 d’abril
    • 2. Deures pràctics – Del 29 d’abril al 15 de maig.
    • 3. Posada en comú i reflexió – 23 de maig
  • Ponents
  • Certificació CEFIRE
  • Aula virtual
JOVES3D
web de les jornades JOVES3D
« Nova edició de les jornades JOVES3D
L’ApS als Estats Units »

Què és l’ApS?

06/03/2013 //
0

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...
Categories Uncategorized

0 Comments Post your own or leave a trackback: Trackback URL

Deixa un comentari Cancel·la la resposta

Fill in your details below or click an icon to log in:

Gravatar
WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. ( Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. ( Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. ( Log Out /  Canvia )

Cancel·la

S'està connectant a %s

  • Entrades recents

    • Inventari d’experiències educatives amb finalitat social
    • L’ApS als Estats Units
    • Què és l’ApS?
    • Nova edició de les jornades JOVES3D
  • Si vols saber més...

    • Blog de Roser Batllé, dedicat a l'ApS
    • Centre Promotor d'Aprenentatge-Servei de Catalunya
    • Red española de Aprendizaje-Servicio
    • Zerbikas – Centro Promotor del Aprendizaje y Servicio Solidario en Euskadi
Crea un lloc web gratuït o un blog a WordPress.com.
Back to the top
Privadesa i galetes: aquest lloc utilitza galetes. En continuar utilitzant aquest lloc web, accepteu el seu ús.
Per a obtenir més informació, inclòs com controlar les galetes, mireu aquí: Política de galetes
  • Segueix S'està seguint
    • JOVES3D
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • JOVES3D
    • Personalitza
    • Segueix S'està seguint
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Manage subscriptions
    • Collapse this bar
A %d bloguers els agrada això: